Sunday, January 8, 2012

HOW TO ORDER?

Salam semua, 
Terlebih dahulu, saya nak minta maaf kepada yang 'comment' kat setiap entry (sebab saya x perasan pun ada comment2 tu..huhu), jadi, untuk tidak terlepas pandang, saya akan menjawab komen2 anda di sini..:)
Soalan2 yang kerap ditanya ialah:
1) MACAMANA NAK ORDER?
2) ADA TAK MAXI/DUYUNG SKIRT WARNA HITAM?

Ok, jawapan untuk soalan di atas ialah:
1) Anda boleh la order melalui emel: pelanginadeya@gmail.com
dengan menghantar butiran2 lengkap seperti:
NAMA:
ALAMAT:
NO H/P:
CODE ITEM: cth: Maxi Skirt (YELLOW)
PAYMENT VIA: korang nak bayar melalui bank mana (CIMB @ MAYBANK SHJ)

2) Setakat ini, semua warna masih ada lagi sebab saya dah restock warna hitam terutamanya dengan kuantiti yang banyak, jadi siapa cepat order, dia dapat..:)


Jadi, sekiranya ada pertanyaan, anda boleh lah hantar ke emel saya pelanginadeya@gmail.com..
Jangan segan2 eh..^___^

tata!!